Skocz do zawartości
Gość Anonymous

fajerwerkimarket.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witajcie!

 

Jeżeli szukaliście sklepu internetowego który zaoferuje Wam fachową obsługę, najniższe w Polsce ceny oraz szeroki wybór fajerwerków to dobrze trafiliście! Sklep fajerwerkimarket.pl zaprasza do zapoznania się z ofertą. Wieloletnia współpraca z polskimi importerami sztucznych ogni pozwoliła nam na sprzedaż fajerwerków po bardzo atrakcyjnych cenach, niekiedy niższych od hurtowych!

 

Dodatkowym atutem naszej firmy jest system rabatowy:

Kup produkty za 100-200 zł i wybierz gratisa za 10 zł!

200-500 zł - 20 zł

500-1000 zł - 60 zł

powyżej 1000 zł - 120 zł

 

Odwiedź nas sklep i przekonaj się sam jak niskie ceny i jak duży wybór Ci oferujemy:

 

fajerwerkimarket.pl

 

Pozdrawiam i życzę udanych zakupów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Robiłem w tym sklepie zakupy i nie byłem zadowolony, co prawda było to niemalże na ostatnią chwilę ponieważ około 20.12. Na początku było miło ok, wyrzutnie które chce są, jakieś nie było no trudno to jej nie zamawiałem. Potem dostałem informację na GG że nie ma jakieś wyrzutni i żebym zamienniki wybrał wybrałem zamienniki pan był bardzo miły, aż do przysłania paczki. Okazało się że nie dostałem zamienników które chciałem tylko co innego. Moździerz był fajny bo pociski były luzem (nie to nie kurier otworzył paczkę podarł pudełko i zakleił ją z powrotem) Paczka doszła 30.12, tak wiem wiem mogłem kazać kurierowi poczekać i przy nim sprawdzić i paczkę odesłać wtedy na pewno bym był zadowolony o ile bym dostał zwrot z tym co chciałem i te fajerwerki bym miał na tegorocznego sylwestra, jednak nie zwróciłem. Bo co to tam najwyżej facet by nie miał ich na sylwka, jeszcze bardzo dobre kontakty były jeden numer gg powiedział że paczka wysłana, drugi że dopiero po świętach. Druga sprawa to sklep bardzo pomysłowy współpracuje z drugim forum, gdzie bardzo sklep chwalą nawet ostatnio moje posty o nim zostały usunięte co jest wielka zagadką ale ja rozumiem że pan Marcin nic o tym nie wie bo to nie jego forum. Może od tego czasu coś się w sklepie zmieniło, może na lepsze, może na gorsze ja tego nie sprawdzę ponieważ wystarczając mnie zraziły zakupy w poprzednim roku. A byście mieli ode mnie zamówienie za 2500-3000 zł ale odbijecie sobie na 8-10 zwykłych osobach. Ofertę może i macie ciekawą z racji na tropica ale ja sobie to przeboleje i mogę podjechać bo nie jest tak daleko od warszawy, super power też mam bliziutko a z jorge coś wymyśle. A podsumowując nie miał bym pretensji gdyby nie to że zostałem okłamany.

 

fajerwerkimarket (22-12-2008 9:46)

witam...tu fajerwerkimarket.pl

fajerwerkimarket (22-12-2008 9:47)

jest maly problem z tymi wyrzutniami jw90..otoz tylko jedna udało nam sie zdobyc...reszta zostala juz sprzedana...wiec dajemy zamiennik jakis?

Ja (22-12-2008 11:15)

Witm

Ja (22-12-2008 11:15)

Witam*

Ja (22-12-2008 11:16)

jest pan ?

fajerwerkimarket (22-12-2008 11:17)

tak jestem

Ja (22-12-2008 11:17)

Czyli muszę wybrać zamienniki za 62 zl

fajerwerkimarket (22-12-2008 11:24)

dokladnie

Ja (22-12-2008 11:25)

a czy jest szansa ze paczka dojdzie jturo czy dopiero po swietach ?

fajerwerkimarket (22-12-2008 11:35)

powiem Panu ze pol na pol

fajerwerkimarket (22-12-2008 11:36)

my ja dzis wyslemy i moze dojsc jutro a moze po swietach

Ja (22-12-2008 11:40)

a czy mógł by być ten zamiennik za 2 zł wiecej ? bo tak mi najłatwiej dopasować, bo ja trochę wyrzutni już mam z tego jorge a liczylem ze jednak te JW90 będą:

 

czy taki zamiennik zamiast nich dwóch pan zakaceptuje ?

 

RED CORSAIR - K0208 - 12 zł

PETARDY CIERNIE - FP8 x 2 - 13 zł

BAZOOKA 3 - JRC31_3 - 20 zł

PUMA - P6012 - 19 zł

 

64 zł

fajerwerkimarket (22-12-2008 11:43)

dobrze nie ma problemu

Ja (22-12-2008 11:46)

Ok dziękuje, to proszę tak spakować, pozdrawiam.

------------------------------

 

fajerwerkimarket (22-12-2008 10:51)

ok nie ma problemu..

fajerwerkimarket (22-12-2008 10:51)

zostala jeszcze jedna kwestia formalna

fajerwerkimarket (22-12-2008 10:51)

potrzebujemy jeszcze panski pesel do zamowienia

fajerwerkimarket (22-12-2008 10:53)

gdyz widze iz jeszcze go Pan nam nie przesłał

fajerwerkimarket (22-12-2008 10:54)

a nie przepraszam zle spojrzalem:P

fajerwerkimarket (22-12-2008 10:55)

wszystko mamy do zamowienia..wysylamy paczke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Jeśli zakupiony towar się nie spodobał to ZAWSZE istnieje możliwość wymiany towaru lub pieniędzy i nie rozumiem dlaczego z tej opcji Pan nie skorzystał. Ponadto nie odpowiadał Pan na telefony z naszej strony w celu wyjaśnienia sprawy. Mieliśmy problem z nierzetelnym pracownikiem ( który już nie pracuje u nas ). Zawsze kontakt telefoniczny jest lepszy od gg. Owszem, zdażył się ten jeden przypadek, ale gwarantujemy że taka sytuacja się już nie powtórzy.

 

Taka sytuacja była w poprzednim sezonie, teraz mamy nową, wykwalifikowaną kadrę i taki przypadek już nie nie powtórzy!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Kupiłbym tam coś gdyby nie to co napisał Felix, ktoś z was jeszcze tam kupował ? Bo chce wydać 500 zł i nie wiem czy tu kupić czy w fajerwerki-korsarz.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
DUSTER119

ja kupowałem jak dotąd 2 razy i jestem zadowolony ze sklepu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Dotychczas mieliśmy problem tylko z jednym klientem czyli Felixem. Korsarz zapewne też wysłał paczkę ( tudzież kilka paczek ) różniących się od zamawianych, tyle że mieli szczęście i nie trafili na takiego kłopotliwego klienta. Jeszcze nie mieliśmy żadnego wniosku o reklamację. Dodatkowo, po nowym roku zatrudniliśmy nową ekipę przeszkolonych pirotechników. Każdą paczkę sprawdzam osobiście przed wysłaniem i nie sądzę żebym się pomylił. Zawsze można skorzystać z opcji zwrotu pieniędzy. Tak więc zachęcam do zamawiania paczek trochę wcześniej, niż na ostatnią chwilę ( co tyczy się szczególnie klientów którzy obawiają się, że dostaną paczkę inna niż zamawianą ) żeby w razie potrzeby można było wymienić towar na inny, albo otrzymać zwrot pieniędzy. Chociaż mogę zapewnić że takiej potrzeby nie będzie.

 

Pozdrawiam,

Top10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Top10, ty też jesteś pierwszą osobą z którą miałem kłopot chociaż w tamtym roku przez internet zrobiłem zakupy za ponad 20000 zł, wiele na allegro, agito, etc. Masz na myśli te dzieci które za fajerwerki was reklamują ? Chodź nie będę w tak wkraczał bo możemy się tutaj na forum kłócić do upadłego. Jak już powiedziałem, zamówiłem nie spodobało mi się i więcej nie zamówię chodź miałem chęć w czerwcu zamówić za 3k. Reklamacji nie złożyłem masz rację bo wolałem już przecierpieć te 100 czy ileś zł które poszły na nie to co chciałem niż nie mieć tego na sylwestra bo byście mi w 1 dzień tego nie załatwili. Na korsarzu niedługo zrobię zakupy tylko po to żeby zobaczyć jak jest z obsługą. Tyle ode mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

"Korsarz zapewne też wysłał paczkę ( tudzież kilka paczek ) różniących się od zamawianych, tyle że mieli szczęście i nie trafili na takiego kłopotliwego klienta."

 

Witam serdecznie - Firma Korsarz nie życzy sobie rozpowszechniania nieprawdziwych informacji o tym że rzekomo wysyłamy paczki niezgodne z zamówieniem. Nigdy nie wprowadzamy klientów w błąd a wszelkie pomyłki (zaznaczam pomyłki a nie celowe zamiany) szybko rozwiązujemy zawsze na korzyść klientów nie czekając na jakiekolwiek wnioski reklamacyjne (wierzymy klientom bezgranicznie :) ). Nie musimy się obawiać klientów "kłopotliwych" , gdyż działamy perfekcyjnie i zawsze w ścisłej komunikacji z klientem. Nie musimy zasłaniać się nieprofesjonalnymi pracownikami czy innymi wykrętami - albo się szanuje klientów albo nie.

Nie jest naszym celem rzucanie oszczerstw w stosunku do jakichkolwiek konkurencyjnych firm, lecz nie możemy pozwolić sobie by stać z boku, gdy rozpowszechniane są nieprawdziwe informacje na nasz temat.

 

Serdecznie pozdrawiam

Aleksander Wadoń

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Witam szanowną konkurencję!

 

Nie jestem w ekipie Waszego sklepu, toteż nie mogę w pełni zweryfikować wszystkich Waszych realizacji, jednakże opieram się na opiniach od klientów, a nie sklepu który uważa się za "działającego perfekcyjnie". Oczywiście można przyjąć że jesteście bezbłędni, nieomylni, perfekcyjni, a wszyscy klienci którzy mówią złe słowo są z zakłamanej i nieuczciwej, nieuważnej i złej konkurencji. Dodatkowo widzę że zachodzi problem w rozumieniu tego co ja piszę. Odnotowałem przynajmniej jeden przypadek kiedy paczka różniła się od tej zamówionej. Myślę że okłamywanie userów tego forum że takiego przypadku nie było to błędne koło, a wszelkie kłamstwo zawsze wyjdzie prędzej, czy później na jaw. Doskonale rozumiem że wysłaliście brakujące produkty, ale to dlatego że trafiliście na klienta z którym można się skomunikować! W przypadku felixa dzwoniliśmy do niego, ale nasz telefon nie został odebrany! I poza pyskówką na forum żadnego kontaktu ( a zapewniam, że szkoda ) nie zrealizowaliśmy, i to jak wspomniałem nie z naszej winy.

 

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
vipek97

ja w tym roku zamierzam kupić fajerwerki w TOP 10 mam nadzieje że ja dostane kompletną paczke

 

 

dlaczego nie chce mi wejść strona fajerwekimarket.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Widzę, że nie rozumiemy się z Top 10 co do jednej podstawowej kwestii.

"Na początku było miło ok, wyrzutnie które chce są, jakieś nie było no trudno to jej nie zamawiałem. Potem dostałem informację na GG że nie ma jakieś wyrzutni i żebym zamienniki wybrał wybrałem zamienniki pan był bardzo miły, aż do przysłania paczki. Okazało się że nie dostałem zamienników które chciałem tylko co innego. Moździerz był fajny bo pociski były luzem "

Z tej wypowiedzi jasno wynika, iż klient nie narzeka ani na braki w komunikacji tylko na zignorowanie jego wytycznych co do zamienników i przysłanie mu czegoś zupełnie innego. Nie chodzi mu o braki w paczce lecz o zmianę zawartości! To są 2 różne sprawy! Co innego jest nie dosłać jakiegoś produktu, który się ma, ale w wyniku jakiegoś błędu się go nie wysłało, i wysłać go później, a wysłanie innego produktu myśląc chyba, że klient nie zauważy :).

Dlatego jak zawsze polecam wsłuchiwać się uważnie w potrzeby klientów i w to co piszą.

Wracając jednak do sprawy najważniejszej

Zarzucając komukolwiek kłamstwo należy podać na to dowody - w przeciwnym wypadku jest to zwykłe haniebne oszczerstwo.

Jeśli zarzuca się Sklepowi KORSARZ a co za tym idzie mnie - właścicielowi, iż okłamuje czy wprowadzam umyślnie w błąd tych czy jakichkolwiek innych użytkowników for o tematyce pirotechnicznej należy mieć na to dowody, a nie wymysły. Tego wymaga zwykła ludzka kultura.

Jeśli chodzi o jedyną pomyłkę opisaną na innym forum (jeśli ktoś będzie chciał na pewno znajdzie), a co pewnie stało się przyczynkiem do wystawiania nam tak niesprawiedliwej oceny proszę uważnie przeczytać o co chodziło i jak sprawa została zakończona, gdyż była to klasyczna pomyłka ilościowa, co z reszta szybko zostało zweryfikowane i wyjaśnione.

 

Reasumując jeśli nasze domniemane kłamstwa mają szybko wyjść na jaw - czekam z niecierpliwością.

 

Dodam jeszcze na koniec, iż na pewno nie będziemy się bawić w przepychanki słowne na tym czy innym forum dlatego to jest nasze końcowe wyjaśnienie.

Myślę, że ten kto będzie chciał na pewno wyciągnie słuszne wnioski co do Sklepu KORSARZ i tego, że własnej nadszarpniętej reputacji nie poprawi się oczerniając innych.

 

Serdecznie pozdrawiam i życzę wielu sukcesów

 

Aleksander Wadoń

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
FireMan

Nigdy nie miałem okazji kupować fajerwerków w sklepie internetowym.

 

Głównym tego powodem są ceny fajerwerków w takich miejscach - wyższe niż te podane w cenniku importera(oczywiście nikogo nie krytykuję za to , ponieważ prowadzenie sklepu kosztuje i musi się to właśnie odbić na cenach) , oraz to , że mam dostęp do kilku hurtowni w Polsce , w których kupuje (powiedzmy) "tanio"(ceny jak w cenniku , czasem nawet niższe).

 

Jednak gdybym miał skorzystać z usług jednego z dwóch większych sklepów(na dzień dzisiejszy) zdecydowanie wybrałbym trochę droższego korsarza.

 

Korsarz w przeciwieństwie do TOP 10 przestrzega zasad uczciwej konkurencji i reklamą swoja w przypadku for ogranicza się do dużego bannera na stronie głównej.

 

TOP 10 to już zupełnie inna bajka.

 

W przypadku nieco większego , acz konkurencyjnego forum (reklamą tego nie nazwe , lecz robieniem dzieciom wody z mózgu) stara się zwielokrotnić zyski.

 

Zatrudnienie administratora jako magazyniera nie jest niczym wartym uwagi , lecz wysyłanie paczek do moderatorów za polecanie sklepu na każdym kroku to już troche przesadą.

Negatywne posty o sklepie(m.in. Felixa i kilku innych osób) po prostu wyparowały , a wszelkie posty w temacie pomoc proponujące zakup w innym sklepie niż fm są kasowane.

 

Dodatkowo moderatorzy po prostu nachalnie w każdym możliwym temacie wymieniaja zalety tego sklepu , mimo , że większość z nich nie miałem z nim doświadczenia co po prostu zniechęca do zakupów tam.

 

Krótko mówiąc sklep ten posłużył się dużym forum , gdzie średni wiek to około 14 lat w celu zminimalizowania wpływów konkurencji(przez co stało sie ono nieobiektywne).

Na tym forum oczywiście mogę wyrazić swoją opinie , bo gdzie indziej otrzymałbym warna , a post zostałby usunięty.

Oczywiście forum jest własnością pywatna i każdy może na nim robić i pisać co mu się tylko podoba , lecz mimo wszystko takie działanie uważam za niepoprawne.

Większość osób za odpowiednią kwote zgodzi się na różne rzeczy(przykład - bezzwrotne porzyczki Palikota z PO dla posłów PiS) , ale jest to zachowanie nieetyczne.

 

Oczywiście jest to tylko moja opinia , której w żaden sposób nie podziela załoga forum i nie ma na celu nikogo obrazić , lecz zwrócić uwagę na niepoprawne zachowanie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Schlapek

wooow ja zamówiłem w środę fajerwerki w tym sklepie myślę że dojdą w całej okazałości :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×